Co znajdziesz w e-booku o home office?
Model pracy zdalnej już na dobre zagościł w naszej rzeczywistości. Pojawił się jako konieczność, a pozostał jako udogodnienie. Jednak w dalszym ciągu generuje wiele pytań o organizację, by był rozwiązaniem nie tylko wygodnym, ale przede wszystkim efektywnym.
Bez względu na to, czy dopiero masz zamiar zmienić Twój tryb pracy na zdalny, czy może pracujesz już z domowego biura – ten e-book pomoże Ci w największych wyzwaniach związanych z prowadzeniem home office. Podpowie, jak komunikować swoje oczekiwania i egzekwować je od domowników. Nauczy podejmować samodzielne decyzje, które będą Ci służyć w osiąganiu coraz większej efektywności.
Znajdziesz w nim:
- 7 tematycznych rozdziałów z konkretnymi przykładami, które podpowiedzą, jak skutecznie pracować w home office;
- 30 ćwiczeń, które ułatwią Ci zorganizowanie swojej pracy;
- aż 96 stron praktycznej wiedzy i wskazówek od autorek, które na co dzień pracują zdalnie;
- BONUS w formie webinaru z jedną z autorek – Barbarą Lech.
Nie zwlekaj! Nie odkładaj na później organizacji swojego domowego biura – zacznij od teraz i czerp satysfakcję ze swojej pracy! Sprawdzone wskazówki są na wyciągnięcie ręki.
Z czym wiąże się praca zdalna?
Obecnie to bardzo wygodny model. Rano oszczędzamy sobie stresu z dojazdem i korkami, nie musimy się też jakoś specjalnie ubierać czy malować. W trakcie dnia możemy sobie wygenerować krótkie przerwy na ważne sprawy domowe, a wieczorem od razu po pracy jesteśmy w domu. Brzmi pięknie, ale czy na pewno potrafimy zorganizować sobie pracę w taki sposób, aby nie chodziła z nami do łóżka?
Naucz się, jak wprowadzić w swoje życie work-life balans, żeby nie tylko pracować efektywnie, ale też czerpać z tej pracy jak najwięcej satysfakcji.
Dla kogo jest ten e-book?
Jeśli tylko…
-
pracujesz z domu i masz wrażenie, że Twoja motywacja często spada, a nie wiesz, jak ją utrzymać na wysokim poziomie;
-
bodźce i hałasy z zewnątrz wybijają Cię z rytmu, co przekłada się na obniżenie Twoich wyników;
-
trudno Ci rozgraniczyć pracę i obowiązki domowe czy wychowywanie dzieci;
-
wydaje Ci się, że pracujesz na cały zegar i nie masz dla siebie wolnej chwili…
…to ten e-book jest właśnie dla Ciebie!
Co zyskasz po przeczytaniu e-booka?
Każdy z nas, na swój indywidualny sposób, potrzebuje poukładania swojego home office. Chodzi o wypracowanie takiego systemu, który będzie zaspokajał nasze potrzeby i wymagania. Ale są też uniwersalne zasady, których znajomość przyda się każdemu, kto pracuje zdalnie. Dlatego dzięki temu e-bookowi:
- dowiesz się, jak zorganizować domowe biuro, przeznaczając na nie odpowiednią przestrzeń w mieszkaniu, aby nauczyć swoją podświadomość, kiedy pracujesz, a kiedy odpoczywasz;
- nauczysz się, jak oddzielać pracę od obowiązków domowych, angażując w to swoją rodzinę i ustalając z nią potrzebne zasady, plan dnia i tygodnia, aby w trakcie pracy móc się skupić wyłącznie na niej;
- zdobędziesz konkretne wskazówki, jak zwiększać swoją koncentrację, nie dając się rozpraszać żadnym czynnikom zewnętrznym, tak aby nic nie obniżało Twojej skuteczności i efektywności;
- nauczysz się, jak zrozumiale komunikować swoje potrzeby i oczekiwania domownikom, aby zarządzanie domowym biurem było łatwiejsze.
Nie zwlekaj! Nie odkładaj na później organizacji swojego domowego biura – zacznij od teraz i czerp satysfakcję ze swojej pracy! Sprawdzone wskazówki są na wyciągnięcie ręki.
Poznaj autorki
Poznaj autorki – osoby, które na co dzień pracują zdalnie i w trakcie swojego wieloletniego doświadczenia z trybem home office, wykształciły odpowiednie nawyki, ułatwiające skuteczną i przyjazną dla życia rodzinnego pracę z domowego biura.
Barbara Lech – dyplomowana coachka z prosperującą praktyką. W latach 2016-2019 wicedyrektorka i dyrektorka Oddziału Śląskiego Izby Coachingu. Pomaga ludziom stawiać ich biznesy na nogi, być bardziej pewnymi siebie, bardziej asertywnymi i mieć więcej czasu dla siebie. Ukończyła 5 kierunków studiów – malarstwo, zarządzanie przedsiębiorstwem, rachunkowość, coaching i mentoring. Od 20 lat pracuje z domu, prowadząc własną działalność.
Od 2010 roku prowadzi szkolenia w zakresie wyznaczania i realizacji celów, zarządzania sobą w czasie i wystąpień publicznych. W tych tematach jest ekspertką. W ciągu roku szkoli ok. 1500 osób i kilkanaście firm. Jest także autorką książek i pasjonatką życia, a prywatnie – szczęśliwą mamą Ewy i Bartka.
Lucyna Mrowiec – pedagożka, doradczyni zawodowa, doradczyni rozwoju osobistego, pasjonatka życia i rozwoju. Rozwój osobisty jest dla niej inspiracją, zwiększeniem samoświadomości i szansą na spełnione życie. Świadomy rozwój to dla niej życie pełne odwagi, pewności siebie i spełnienia.
Renata Jakubowska – copywriterka, pisarka, wokalistka, od lat pracująca w trybie home office. W życiu kieruje się proaktywnością i uważnością. Jej celem jest inspirowanie innych do szukania i realizowania swoich pasji, które każdy ma w zasięgu ręki.
Iwona Spaleniak – certyfikowany Reiss Profile® Master, dyplomowana coachka, doradczyni rozwoju osobistego. Specjalizuje się w tematach związanych z motywacją, samodyscypliną i osiąganiem celów. Na co dzień omawia profile RMP.
Monika Smorczewska – doradczyni rozwoju osobistego, Trenerka Mentalna, osoba praktykująca wiele nurtów holistycznego podejścia do umysłu i ciała. Była nauczycielka, społeczna kuratorka sądowa, managerka w korporacji oraz właścicielka placówki przedszkolnej.
Beata Lempart – doradczyni rozwoju osobistego oraz absolwentka kierunku ochrony zdrowia. Pomaga innym uporządkować zarówno zdrowie fizyczne, jak i mentalne. Na własnym przykładzie inspiruje i motywuje do świadomych i trwałych zmian w życiu swoich klientów.
Joanna Zjawin-Kenc – doradczyni rozwoju osobistego. Jej największe pasje to rozwój osobisty i pomoc innym. Wierzy, że dzięki rozwojowi można żyć pełnią życia, zarabiać satysfakcjonujące pieniądze, spełniać marzenia i realizować cele.
W ramach e-booka otrzymujesz…
Praca nad wdrażaniem odpowiednich nawyków, mających służyć usprawnieniu naszej pracy, bywa trudna. W końcu każdy z nas ma jakieś swoje stare przyzwyczajenia. Zmiana to proces. Wymaga czasu, konsekwencji i zaangażowania. Dlatego, kupując dostęp do e-booka, otrzymujesz niezbędne narzędzia, które będą wspierać Cię na drodze do budowania nowych, wspierających nawyków.
- Pierwszym krokiem do zmiany jest uporządkowana wiedza. Dlatego w e-booku znajdziesz zbiór praktycznych porad i merytorycznych wskazówek 7 autorek, które na co dzień pracują zdalnie z domowego biura. Dzięki ich doświadczeniu, dowiesz się, co rzeczywiście pomaga w maksymalizowaniu efektów swojej pracy i na jakie pułapki możesz się natknąć. Otrzymasz potężną dawkę wiedzy z kilku źródeł, która będzie dla Ciebie wsparciem we wprowadzaniu skutecznych dla Ciebie rozwiązań.
- Drugim krokiem do zmiany jest praktyka. Dlatego w środku znajdziesz ćwiczenia, które pomogą Ci zbudować dobre nawyki, a ich praktykowanie zagwarantuje Ci poprawę jakości Twojej pracy.
- Trzecim krokiem do zmiany jest utrzymanie motywacji i systematyczność w działaniu. Tutaj pojawia się najwięcej barier. Dlatego, żeby udzielić Ci wsparcia i rozwiać wszystkie wątpliwości, otrzymujesz dostęp do zamkniętego webinaru „Jak pracować w domu i nie zwariować? Nawyki wypracowane na 20-letnim home office”, który poprowadzi Barbara Lech.
Trzy kroki, trzy narzędzia, trzy sposoby na zmianę swoich przyzwyczajeń i wypracowanie nowych sposobów efektywnej pracy z domu. Decyzja, czy z nich skorzystasz, należy do Ciebie.
Podejmij decyzję, która zaowocuje dla Ciebie konkretnymi efektami. Nie działaj metodą prób i błędów – skorzystaj z tego, co działa w praktyce i zostało wielokrotnie przetestowane. Pobierz e-book i ciesz się korzyściami, jakie daje zorganizowana praca z domowego biura!
Właścicielem marki Heksagon PRO jest Heksagon Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ulicy Mickiewicza 29 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000326312.
Fryderyk Karzełek
Klub 555
Sklep
Polityka prywatności