Heksagon PRO

Odważ się odpoczywać

Poradnik regeneracji Twojego ciała i umysłu

Czy cały czas biegniesz od zadania do zadania, bez przerw na naładowanie swoich baterii? Przecież wciąż trzeba robić więcej, szybciej, lepiej, precyzyjniej. Niestety, bardzo łatwo wpaść nam w pułapkę kulturowego przekonania, które brzmi: Znaczę tyle, ile robię. Jak je zmienić i wreszcie zadbać o siebie? Właśnie tego dowiesz się z e-booka „Odważ się odpoczywać.

e-book "Odważ się odpoczywać"

Cena: 35 zł

Co znajdziesz w e-booku „Odważ się odpoczywać”?

Odpoczynek to nie luksus, na który możemy sobie pozwolić tylko wtedy, gdy zasłużymy. To niezbędna potrzeba, o którą musimy dbać każdego dnia. Może wydawać nam się, że od relaksu są wakacje, że odpoczynek oznacza lenistwo, że nie mamy na to czasu. Tylko czy nie traci na tym nasza efektywność i samopoczucie? Jak odpoczywać, aby działać skuteczniej i w ogóle mieć na to siłę? W tym celu warto zmienić swoją perspektywę i wprowadzić dobre nawyki, dlatego w e-booku znajdziesz:

  • aż 64 strony merytorycznych wskazówek, porad i wiedzy od autorów, którzy na co dzień dbają nie tylko o swoje zdrowie psychiczne i fizyczne, lecz także osób, z którymi pracują;
  • praktyczne ćwiczenia i zalecenia po każdym rozdziale, które pomogą Ci zrozumieć Twoje przekonania o odpoczywaniu oraz pozwolą Ci zbudować dobre nawyki, które będą wspierać umysł i ciało w regenerowaniu sił;
  • BONUS w formie webinaru z jedną z autorek – Magdaleną Daniłoś.

BONUS! Webinar „Jak zarządzać swoją energią?”

Zmiana to proces. Wiedza jest w tym wszystkim pierwszym krokiem. Kolejnym jest działanie. Dlatego, aby wesprzeć Cię w tej drodze, wraz z zakupem e-booka „Odważ się odpoczywać”, otrzymasz również dostęp do wspomagającego webinaru Magdaleny Daniłoś – „Jak zarządzać swoją energią?”, który odbędzie się 20.07 (środa), o godz. 20:00.

Czego dowiesz się na webinarze?

  • dowiesz się, jak świadomie zarządzać swoimi zasobami energetycznymi, aby móc wykorzystywać w pełni swoje możliwości i osiągać zamierzone cele;
  • zrozumiesz, co Ci zabiera energię, a co jej dodaje, dzięki czemu poprawi się Twoje samopoczucie, a także skuteczność i efektywność;
  • odkryjesz techniki szybkiego i przyjemnego zasilania energetycznego, dzięki którym będziesz regenerować swoje siły podczas krótkich przerw w ciągu dnia;
  • poznasz techniki odprężające Twój układ nerwowy i nauczysz się z nich korzystać tak, aby móc wyciszyć swój układ nerwowy w każdej sytuacji.

Czym tak naprawdę jest odpoczynek?

Obecnie zatraciliśmy znaczenie tego słowa. Uważamy, że przecież odpoczywanie jest proste i doskonale wiemy, jak to robić. Ale czy na pewno zaspokajamy potrzebę odpoczynku zgodnie z naszym indywidualnym zapotrzebowaniem?

Odpoczynek nie jest urlopem raz w roku ani weekendem po ciężkim tygodniu pracy, podczas którego nadrabia się zaległości w domu. Zatem czym jest? Komunikatem dla Twojego układu nerwowego o treści: Hej, zagrożenie już minęło! Odpocznij. Jeżeli nie dajemy sobie czasu na wytchnienie, nasz umysł stale zużywa energię, doprowadzając do zmęczenia, niepokoju i stresu. A to z kolei może prowadzić do konsekwencji zdrowotnych.

Dla kogo jest ten e-book?

Jeśli tylko…

  • zdarza Ci się nadmiernie reagować na bodźce wywołujące emocje – coś, co kiedyś tylko Cię denerwowało, teraz potrafi doprowadzić Cię do furii, a coś smutnego powoduje u Ciebie kilkudniowe przytłoczenie;
  • masz problemy ze skupieniem i kreatywnością, przez co brak Ci pomysłów, a praca zajmuje zdecydowanie więcej czasu;
  • ciężko Ci podjąć decyzje, nawet te najprostsze – co zjeść, co ubrać, co kupić, co odpisać na wiadomość;
  • masz problemy z odpornością i dużo częściej, niż kiedyś, zapadasz na rożne choroby;
  • odkładasz zadania, ale także przyjemności na później i rezygnujesz z aktywności;
  • brak Ci pewności siebie, a w Twojej głowie na dobre zadomowił się głos wewnętrznego krytyka…

… to ten praktyczny poradnik jest właśnie dla Ciebie!

Co zyskasz po przeczytaniu e-booka?

Każdy z nas potrzebuje regeneracji. Gdy jesteśmy wypoczęci, mamy więcej energii, lepszy nastrój, jesteśmy mniej drażliwi, a także chętniej spędzamy czas z bliskimi i podejmujemy się różnych aktywności. Ten poradnik podpowie Ci, w jaki sposób zadbać o umysł i ciało, aby w pełni cieszyć się życiem. Dzięki zgłębieniu jego treści:

  • dowiesz się, czym jest, a czym nie jest odpoczynek – zmienisz swój sposób myślenia o regeneracji i odkryjesz, jaka forma relaksu jest dla Ciebie najlepsza;
  • nauczysz się wyciszać i kontrolować swoje emocje – dowiesz się, skąd się one biorą i co oznaczają;
  • poznasz swoje niewspierające przekonania na temat odpoczynku, a dzięki ćwiczeniom zmienisz je i zaczniesz czerpać prawdziwą przyjemność z czasu dla siebie;
  • poprawisz kondycję swojego organizmu, dzięki czemu będziesz pracować wydajniej i skuteczniej;
  • zyskasz wartościowe i merytoryczne wskazówki, które możesz zastosować od razu, aby z czasem stały się Twoimi nowymi, wspierającymi nawykami;
  • osiągniesz niezbędny balans w życiu – przestaniesz żyć od wakacji do wakacji i nauczysz się odpoczywać każdego dnia.

Poznaj autorów

Poznaj autorów – specjalistów, którzy na co dzień troszczą się o zdrowie psychiczne i fizyczne osób, z którymi pracują. Pomagają im zmieniać ograniczające przekonania oraz budować nowe, zdrowe nawyki, będące wsparciem na drodze do zmiany i stawania się coraz lepszą wersją siebie.

Magdalena Daniłoś

Magdalena Daniłoś – kobieta wysoko wrażliwa, trenerka, coachka i mentorka w obszarze self-care oraz życzliwości dla siebie. Absolwentka filozofii, żyjąca myślą stoicką. Przez lata, jako marketerka i szkoleniowiec, pracowała z największymi markami w Polsce, aby przekonać się, że największe szczęście daje jej życie, w którym znajduje przestrzeń na zadbanie o siebie. Szczęśliwa żona i mama.

Joanna Warchoł

Joanna Warchoł – coachka, doradczyni rozwoju osobistego, przedsiębiorczyni. Absolwentka kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, pracowała jako fundraiser i projekt manager; specjalizuje się w PR, komunikacji i marketingu. Fascynatka metody NVC, którą wykorzystuje w pracy zawodowej i życiu osobistym. Kobieta wysoko wrażliwa. Wszystkie kwestie związane z duszą, dostatkiem i emocjami są jej pasją.

Anna Krachało

Anna Krachało – z wykształcenia inżynier sanitarny. Odnalazła drogę do własnego wnętrza poprzez praktykę jogi. Uczy jej od ponad piętnastu lat, pogłębiając swoją wiedzę w najodleglejszym zakątku świata, w kolebce jogi – w Indiach. Rozwija matę i pracuje nad swoim wnętrzem u boku Balu Thevar. Kocha być w podróży, pracę z ludźmi, gotowanie i fotografię. Prywatnie szczęśliwa i spełniona kobieta, otoczona wspaniałymi mężczyznami – synem i mężem.

Joanna Romanowska

Joanna Romanowska – psycholożka, coachka, terapeutka oraz trenerka biznesu i kompetencji miękkich. Pasjonatka swojej pracy – kocha ludzi i otaczający ją świat. Ciągle się rozwija i dba o rozwój innych. Pomaga odkrywać pasje, talenty, misje życiowe oraz cele. Towarzyszy ludziom w zmianach, daje im do tego narzędzia oraz wsparcie. Uwielbia góry, bo w nich odkrywa potęgę wolności.

Wojciech Strąg

Wojciech Strąg – biohacker, trener personalny, dietetyk sportowy wykwalifikowany w Wielkiej Brytanii. Ultramaratończyk OCR, atleta wytrzymałościowy i siłowy. Czynny buddysta. Znany z holistycznego podejścia do funkcjonowania organizmu, w którym uwzględnia również ewolucyjne podłoże ludzkiego ciała i umysłu.

W ramach e-booka otrzymujesz…

Praca nad zmianą naszych myśli, przekonań i przyzwyczajeń bywa trudna. W końcu są z nami jakby od zawsze. Zmiana to proces. Wymaga czasu, konsekwencji i zaangażowania. Dlatego, kupując dostęp do e-booka, otrzymujesz 3 niezbędne narzędzia, które będą wspierać Cię na drodze do zmiany Twoich przekonań i budowania nowych, wspierających nawyków.

  • Pierwszym krokiem do zmiany jest uporządkowana wiedza. Dlatego w e-booku znajdziesz zbiór praktycznych porad i merytorycznych wskazówek 5 autorów, którzy na co dzień pracują z osobami o podobnych trudnościach. Dzięki ich doświadczeniu, dowiesz się, co rzeczywiście pomaga w regeneracji, a co zaburza odpoczynek. Otrzymasz potężną dawkę wiedzy, która może Cię zaskoczyć.
  • Drugim krokiem do zmiany jest praktyka. Dlatego w środku znajdziesz ćwiczenia do każdego rozdziału, które pomogą Ci zbudować dobre nawyki, a ich praktykowanie zagwarantuje Ci poprawę samopoczucia.
  • Trzecim krokiem do zmiany jest utrzymanie motywacji i systematyczność w działaniu. Tutaj pojawia się najwięcej barier. Dlatego, żeby udzielić Ci wsparcia i rozwiać wszystkie wątpliwości, otrzymujesz dostęp do zamkniętego webinaru „Jak zarządzać swoją energią”, który poprowadzi Magdalena Daniłoś.

Trzy kroki, trzy narzędzia, trzy sposoby na zmianę swoich przekonań o odpoczywaniu. Decyzja, czy z nich skorzystasz, należy do Ciebie.

Zatrzymaj się na moment. Nie pozwól, aby stres i trudne emocje przejmowały nad Tobą kontrolę. Pożegnaj zmienne nastroje i spadki energii. Zadbaj o siebie – tak, jak na to zasługujesz – i odważ się odpoczywać!

E-BOOK „ODWAŻ SIĘ ODPOCZYWAĆ”

35 zł

64 strony merytorycznych wskazówek

Praktyczne ćwiczenia po każdym rozdziale

Bonus w formie webinaru z Magdaleną Daniłoś

 

Heksagon PRO

Właścicielem marki Heksagon PRO jest Heksagon Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ulicy Mickiewicza 29 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000326312.

Fryderyk Karzełek

Klub 555

Sklep

Polityka prywatności